.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تخت های بیمارستانی محمودآباد تکمیل شده است
مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد از وضعیت سیاه شهرستان و پر بودن تمام تخت‌های بیمارستان خبر داد و گفت :۵۰ بیمار در بیمارستان این شهرستان بستری هستند.

به گزارش شمال نیوز، عباس توان با بیان اینکه چند روزی است که به صورت متداوم فوتی داریم، اظهار کرد: از پیک پنجم تا به امروز بالای ۲۰ فوتی داشتیم و متأسفانه روز گذشته نیز یک جوان ۳۷ ساله را به دلیل بیماری کرونا از دست دادیم.

وی افزود: در حال حاضر ما فضای کافی را حتی برای رسیدگی به بیماران حوادث را در بیمارستان نداریم؛ اگر مردم همکاری کرده و پروتکل‌ها را رعایت کنند؛ می‌توان این پیک را به مدت دو هفته جمع کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد تصریح کرد: بیمارستان شهدای محمودآباد با مشکل اکسیژن روبه‌رو بوده که خوشبختانه خیرین کمک کرده و بیمارستان را از وضعیت بحرانی نجات دادند.

توان خاطرنشان کرد: در حال واکسیناسیون گروه‌های سنی ۵۰ تا ۶۰ سال هستیم و تا به امروز حدود ۲۴ هزار دز واکسن به شهروندان محمودآباد تزریق شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه در این وضعیت بحرانی متأسفانه واحدهای صنفی هم تعطیل نشدند، گفت: به‌طور جدی خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ماندن در خانه از همشهریان هستیم./مهر

 

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.